N U T E K O O P !
Naar Het Hart Van De Jungle
Axel Rondo wordt als kersverse directeur geconfronteerd met een bedrijf dat in verschrikkelijke problemen zit. In plaats van de handdoek in de ring te gooien, huurt hij een oude vriend in om samen orde op zaken te stellen. Een groot aantal wetten passeert de revue: Het ART-model, de noodzaak van een feedback-loop, de acht stoppen in je badkuip en het grondrecht om fantastisch te zijn. Ze ontdekken klantgerichtheid zonder wazige kreten en zien dat echte motivatie neerkomt op puin ruimen in je pyjama. Langzaam ontstaat er een bedrijfscultuur vanuit het H.A.R.T, waarbij voor de lezer inzichtelijk wordt hoe dit werkt en vooral waarom. En passant wordt ook nog even verklaard waarom medewerkers nooit doen wat je vraagt.
Dit allemaal op zo’n manier dat u zult beseffen: “Zie je wel, het kan wél. En met de begrijpelijke, praktische modellen in dit boek kan ik het ook”. |
"Dit boek heeft een boodschap die elke manager zich ter harte moet nemen! |
Het boek is sinds november 2019 te koop bij Bol.com. Klik hier om het te bestellen.
|
|